Nou servei d’impressió de documents des de Wi-Fi

A partir d’aquesta setmana els usuaris de la Xarxa de Biblioteques de la Diputació de Barcelona podran gaudir d’un nou servei : Impressió de documents des de Wi-Fi.

Els usuaris podran imprimir documents en els següents formats : PDF , MS Office , LliureOffice , Imatges JPG , Imatges PNG i Text pla. Això sí, sempre i quan aquests 25documents s’hagin desat abans al dispositiu (ordinador portàtil, smartphone, tablet).

No es podrà imprimir directament des de pàgines web.

Un cop validat, l’usuari visualitza el crèdit de què disposa. (Per poder imprimir, l’usuari cal que disposi de diners al crèdit del seu carnet, i per afegir-ne més, ho haurà de fer a través de l’ordinador-moneder que hi ha a la biblioteca).

Instruccions a seguir per imprimir (cliqueu sobre la imatge) :

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.