Club de lectura amb les Biblioteques d’Osona: La Ràbia de Lolita Bosch

Amb motiu del Dia mundial de la Salut Mental que se celebra cada any el dia 10 d’octubre, les Biblioteques d’Osona faran el dimecres, 18 d’octubre de 2017 una trobada conjunta dels clubs de lectura de les biblioteques de la comarca al Teatre Eliseu (a la Biblioteca Bac de Roda) de Roda de Ter.

El llibre escollit aquest any és La ràbia, de Lolita Bosch que té com a tema principal l’assetjament escolar i està basat en l’experiència personal de l’autora.

Comptarem amb la presència de Lolita Bosch i d’un/a professional de Salut mental del Consorci Hospitalari de Vic, que seran els encarregats de conduir la sessió.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura, La Salut Mental a les Biblioteques d'Osona i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )