Exposició: Mirades-Primi

Primi (La Seu d’Urgell, 1954 – Lleida, 1983). Format primer com a mestre i més endavant com artista, la seva obra transmet una gran sensibilitat i detallisme i s’hi poden trobar una gran varietat de temes, colors, personatges i tècniques que agradarà a un públic divers i de totes les edats. Al final de la seva vida i arran de la seva malaltia va estar vinculat al Centre de Salut Mental de Malgrat de Mar.

L’exposició Mirades-Primi està emmarcada en els actes que s’organitzen a Osona durant el mes d’octubre per commemorar el Dia mundial de la Salut mental 2017.

Aquesta entrada s'ha publicat en La Salut Mental a les Biblioteques d'Osona, Salut mental i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.