El projecte BiblioLab arriba a la Biblioteca Joan Triadú de Vic

La Biblioteca Joan Triadú de Vic és una de les biblioteques de la Xarxa de Biblioteques Municipals que ofereixen les activitats del programa BiblioLab de la Diputació de Barcelona.

Aquest programa vol donar accés al coneixement mitjançant l’experimentació i fent ús de mètodes innovadors i creatius. Per assolir aquest objectiu proposen un seguit d’activitats que inclouen diferents àmbits del coneixement: tecnològic, artístic, científico-social i uns àmbits tradicionalment associats a les biblioteques, la lectura i l’escriptura.

BiblioLab és un dels projectes que contempla Connectem, el Pla d’actuació de la Diputació de Barcelona 2016-2019 que vol fomentar la creació i la creativitat de la ciutadania.

Aquest projecte proposa més de 350 activitats relacionades amb la creació i l’experimentació i es fan a les biblioteques de la Xarxa per la seva proximitat amb els ciutadans i ciutadanes i la seva facilitat d’accés per a tothom. Concretament, durant els pròxims mesos les activitats del BiblioLab es faran a 90 biblioteques de la província de Barcelona.

La Biblioteca Joan Triadú de Vic posarà a la vostra disposició un seguit d’activitats d’aquest programa, concretament serà a partir del mes d’octubre i fins l’abril de 2018.

Durant els pròxims mesos estan previstes les següents activitats:

• Audiovisuals i narratives: Un taller per aprendre diferents tècniques audiovisuals per fer vídeos a càrrec de La mandarina de Newton.
  • Relats de viatges:
  • Llibre animat
  • Bombolles quadrades
  • Pinhole
  • Espurnes
  • Figures en 3D sense impressora
  • La plastilina fa llums. Juguem amb l’electricitat
  • Fotopoemes
  • Contes interactius

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Tallers i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.