Protesta, festival internacional de cinema de crítica social

Torna, per cinquè any, el Protesta, Festival internacional de crítica social, que té com a objectiu transformar la societat a través del cinema i ho vol fer amb sentit constructiu, en positiu i de forma creativa. Es tracta doncs, de la festa del cinema de denúncia.

Per assolir aquest objectiu, el Protesta es basa en dos eixos:

• Projeccions de cinema de denúncia (mostra de llargmetratges, concurs internacional de curtmetratges i cinema infantil amb valors).
  • Activitats paral·leles relacionades amb el cinema i la denúncia (xerrades, exposicions, etc.)

Aquesta any se celebra del 20 al 28 d’octubre a diferents espais de Vic i està centrat en L’art com a mitjà de transformació social. També estan programades projeccions a Barcelona i Manresa.

Podeu consultar la programació prevista del festival Protesta:

La Biblioteca Joan Triadú de Vic participa en aquest certamen i una de les activitats programades es farà a la Biblioteca. Concretament serà la xerrada Art, protesta i llenguatge audiovisual, a càrrec d’Ana M. Palomo i la projecció de El mundo entero, curtmetratge espanyol on el protagonista visita la tomba de la seva mare cada any i junts decideixen com ha de continuar la seva vida, aquesta vegada però ella li proposa una cosa realment sorprenent; i Gamer girl, un curt croata on la protagonista, Lily, és un personatge de videojoc que lluita contra les seves limitacions pel seu amor. Això serà el dilluns 23 d’octubre de 2017 a les 19:00 h.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Projeccions, Xerrades i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.