La trobada del Club de lectura amb les biblioteques d’Osona

El passat 18 d’octubre es va fer la trobada del Clubs de lectura de la Comarca d’Osona al Teatre Eliseu, a la biblioteca Bac de Roda de Roda de Ter. Amb motiu del Dia Mundial de la Salut Mental els diferents clubs de lectura de la comarca van llegir el llibre La Ràbia de Lolita Bosch, basat en l’experiència personal de l’autora.

A la trobada, a més a més de Lolita Bosch, també va comptar amb la presència de Pere Tàpies, metge psicòleg del Consorci hospitalari de Vic especialitzat en el tema principal del llibre, l’assetjament escolar.

Aquesta és una de les activitats que s’estan celebrant durant el mes d’octubre a la comarca d’Osona amb motiu del Dia mundial de la Salut mental que se celebra cada any el dia 10 d’octubre i que organitza Osonament. Ja fa diversos anys que les biblioteques d’adhereixen a aquesta commemoració i participen en diverses activitats com el club de lectura, una hora del conte a nivell comarcal, exposicions, etc.

Aquesta entrada s'ha publicat en La Salut Mental a les Biblioteques d'Osona, Salut mental i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.