Les Biblioteques d’Osona a la Fira de la Muntanya

La Fira de la Muntanya que es fa cada any al recinte del Sucre de Vic s’ha fet, enguany, del 3 al 5 de novembre.

Aquesta Fira inclou també la Fira de llibres de muntanya, així com un munt d’activitats esportives, comercials i culturals relacionades amb la natura com conferències, presentacions de llibres, sessions de contes infantils, etc. Paral·lelament, també es fan diverses activitats al Collsacabra, del 5 al 12 de novembre.

Les biblioteques de Centelles, Manlleu, Roda de Ter, Sant Quirze de Besora, Taradell, Tona, Torelló, Vic i els bibliobusos Guilleries i Tagamanent, junt amb la Biblioteca Guillem de Berguedà de Puig-Reig, han disposat de 250 euros per comprar llibres a la Fira del Llibre de Muntanya gràcies al Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya. El passat dissabte, professionals d’aquestes biblioteques es van trobar amb els editors, els quals els van presentar les novetats que portaven a la Fira i els van mostrar el seus productes. Després, es van poder passejar pels diferents stands per triar i comprar d’entre les diverses propostes d’editorials i llibreries.

A més a més, el Bibliobús Tagamanent va estar present a la Fira de la Muntanya oferint als visitants la possibilitat de conèixer l’interior d’aquest servei mòbil, de consultar el seu fons, de gaudir d’una estona de lectura i d’una hora del conte adreçada a un públic familiar.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.