La nova biblioteca de Vic. Presentació i debat

L’Ajuntament de Vic us convida a la Presentació i debat: La nova biblioteca de Vic que anirà a càrrec de Fabiana Palmero, regidora d’Urbanisme, Susagna Roura, regidora de Cultura i Toni Casamor, arquitecte i cofundador de BCQ arquitectura, l’estudi responsable de la construcció de la nova biblioteca de Vic.

En aquestes sessions es presentarà la proposta de construcció del nou edifici i es recolliran opinions i idees dels assistents entorn als seus usos.

Dilluns, 20 de novembre de 2017 a les 18:30 h. i a les 20:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú. Espai Romeu.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Xerrades i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.