La nova biblioteca de Vic: Presentació i debat

Ahir es van fer les dues sessions de Presentació i debat del projecte de la Nova biblioteca de Vic a la Sala Romeu amb l’assistència de la Regidora de Cultura Susagna Roura, la Regidora d’Urbanisme, Fabiana Palmero i Toni Casamor de l’estudi BCQ Arquitectura Barcelona, responsable del projecte.

Durant les sessions es van explicar les línies bàsiques del projecte, destacant els diferents espais de l’edifici, la voluntat de crear una biblioteca acollidora i a la mesura humana i es van escoltar els dubtes i els suggeriments dels assitents.

Fabiana Palmero: La Biblioteca serà un punt de cohesió entre els dos Vics històrics. El riu actua d’eix vertebrador de molts equipaments, connectant l’Atlàntida, les Adoberies o la nova Biblioteca.

Imatge: Ajuntament de Vic

Susagna Roura: A la Nova Biblioteca de Vic s’hi ubicaran usos municipals i es buscarà que tots els espais siguin polivalents i que se’n pugui fer un ús intensiu.

Podeu consultar el projecte i la seva evolució a la pàgina: Nova biblioteca de Vic

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.