25 de novembre, Dia internacional per a l’eliminació de la violència vers les dones

El dia 25 de novembre es el Dia internacional per a l’eliminació de la violència vers les dones i la Biblioteca Joan Triadú de Vic se suma a aquesta reivindicació.

Per això, durant aquests dies la Biblioteca, en col·laboració amb VicDones-SIAD Osona, repartirà els punts de lectura que s’han fet amb motiu d’aquesta campanya, que reprodueixen la imatge del cartell guanyador del VI concurs de cartells que es va fer a Osona i que amb el lema La violència no és un joc va guanyar Nicolàs Quiroz de Vic.

També trobareu un especial a la Biblioteca Virtual sobre el Dia Internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones amb recomanacions de llibres i audiovisuals i també una selecció de pàgines web que tracten el tema i activitats que s’organitzen arreu de Catalunya.

Podeu consultar les activitats previstes a la ciutat de Vic amb motiu del 25N:

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.