Exposició: Moments 2018

Durant els mesos de desembre i gener podreu visitar l’exposició fotogràfica Moments 2018: Retrats del voluntariat, resultant del concurs fotogràfic que organitza cada any el Casal Claret de Vic. Enguany el tema triat, Retrats del voluntariat vol fer visible la cultura del voluntariat i com la gent inverteix el seu temps lliure per fer una societat una mica millor.

De totes les fotografies participants en el concurs, se n’han seleccionat 12 que il·lustren el Calendari 2018 del Casal Claret i que es va presentar el passat 22 de novembre.

Podeu consultar tota la informació i els concursants premiats i les bases del concurs a: Casal Claret

De l’11 de desembre de 2017 al 13 de gener de 2018 a la Biblioteca Joan Triadú de Vic

Aquesta entrada s'ha publicat en Exposicions i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.