Club de lectura Dones i literatura: Entre dos fills de Maria Vilanova i Vila-Abadal

A la primera tertúlia de l’any 2018 comentarem Entre dos fills de Maria Vilanova i Vila-Abadal.

Dijous  11 de gener de 2018 a les 18:30h.

Les sessions del club de lectura Dones i literatura són conduïdes per  Gemma Gil i Aris, historiadora i antropòloga.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura ja podeu recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura Dones i Literatura i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.