Presentació de llibre: Jo soc aquell que va matar Franco de Joan-Lluís Lluís

La Biblioteca Joan Triadú de Vic us convida a la presentació del llibre Jo soc aquell que va matar Franco de Joan-Lluís Lluís que recentment ha guanyat el Premi Sant Jordi 2017.

A la presentació del llibre comptarem amb la presència de l’autor, Joan-Lluís Lluís (Perpinyà, 1953-   )

Màrius Serra, membre del Jurat del Premi Sant Jordi va destacar d’aquesta obra la qualitat literària, la riquesa de la llengua en la variant del Vallespir, l’empatia que genera aquest antiheroi que és el narrador, la fina ironia en sintonia amb una tradició de narrativa antibel·licista, l’ús original i innovador de la ucronia, i el plaer íntim que produeix llegir la mort de Franco, i no pel què sinó pel com on el lector descobrirà l’extraordinària potència que té la literatura d’interpretar i fins i tot refer la història.

Divendres, 23 de febrer de 2018 a les 19:00 h a la Biblioteca Joan Triadú de Vic (Sala Romeu).

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Presentacions de llibres i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.