Sant Valentí a la Biblioteca Joan Triadú

Avui, 14 de Febrer, és el dia de l’Amor i dels Enamorats.
Hi ha molts tipus d’amor, però el que compartim tots aquí a la Biblioteca és l’amor pels llibres i la lectura.

Per això hem preparat una sorpresa pels nostres usuaris!

A la Biblioteca (tant a la Sala d’Adults com a la Sala Infantil) hi trobareu uns llibres-sorpresa que podreu agafar en préstec sense saber quin llibre és. Només us podreu guiar a partir d’una frase que hem extret del llibre i així podreu escollir el que us cridi més l’atenció.

Veniu a la Biblioteca i enamoreu-vos d’un llibre!

Aquesta entrada s'ha publicat en Biblioteca Joan Triadú, Notícies i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )