Una biblioteca al parc de Toni Coromina

Al diari La Vanguardia del 14 de febrer de 2018 va sortir publicat l’article Una biblioteca al parc del periodista vigatà Toni Coromina que fa referència a la històrica biblioteca que hi havia al Parc Balmes de Vic i que l’Ajuntament de Vic va clausurar en començar la democràcia. Molts vigatans i vigatanes recorden la biblioteca del parc però avui en dia és difícil trobar constància de la seva existència.

Al bloc De casa al club, del Club de lectura de la Biblioteca de Vic, Matilde Urbach recull aquest article de Toni Coromina i hi afegeix algunes fotografies de l’època i altres articles de premsa que en fan referència.

Fotografia gentilesa d’Ignasi Costa Riera

Podeu consultar-ho tot a Una biblioteca al parc i fer memòria.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )