Maridatge d’instants. Una simfonia d’imatges i poemes

La Biblioteca Joan Triadú de Vic us convida a l’exposició de fotografies i poemes Maridatge d’instants. Una simfonia d’imatges i poemes.

Xevi Serra, autor de les imatges, és membre del Grup Fotogràfic Manlleu. El seu aval són els premis que ha guanyat en certamens de fotografia, els darrers el XVI concurs fotogràfic de la Universitat de Vic – UCC el setembre de 2017 i el mes de gener de 2018 el XXXVII Concurs Fotogràfic Tonis Manlleu 2018.

Joan Palau és l’autor dels poemes. Ha estat el guanyador del Premi de Poesia del Gat Literari 2017 de Torelló. Recentment ha vist publicat el seu primer poemari Detalls.

Aquesta exposició es podrà visitar fins el dia 24 de març de 2018 a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Exposicions i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )