Fotopoemes a càrrec de CliCme, petites experiències fotogràfiques

Fotopoemes és un nou taller BiblioLab que us oferim des de la Biblioteca Joan Triadú de Vic. En aquesta ocasió, està dedicat a la poesia visual i va a càrrec de CliCme, petites experiències fotogràfiques.

Amb dues sessions descobrirem la relació entre les imatges i la paraula, explorarem el món de la poesia visual i els seus autors més importants i aprendrem tècniques de fotografia i composició visual.

Els participants crearan la seva pròpia poesia visual i cal que durant el taller portin algun tipus de càmera fotogràfica digital.

Places limitades. Cal inscripció prèvia.

Dimecres 7 i dijous 8 de març de 2018 a les 17:30 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Tallers i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )