Presentació del llibre: L’hora quieta de M. Dolors Farrés

La Biblioteca Joan Triadú de Vic us convida a la presentació del llibre L’hora quieta de M. Dolors Farrés. Es tracta de la versió original i íntegra de la novel·la El monestir de l’amor secret que va quedar finalista al Premi Sant Jordi 2007 i que l’autora va decidir retallar per poder presentar al guardó.

La presentació anirà a càrrec de Pasqual Bernat i comptarà amb la col·laboració dels rapsodes Joan Bassets, Anna García i Laura López.

Dijous, 22 de març de 2018 a les 19:30 h a la Biblioteca Joan Triadú.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Presentacions de llibres i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )