La presentació del nou llibre de Joan-Lluís Lluís…en imatges

El passat divendres 23 de febrer de 2018 hi va haver la presentació del llibre Jo soc aquell que va matar Franco de l’autor de la Catalunya Nord Joan-Lluís Lluís.

El llibre ha estat guardonat recentment amb el Premi Sant Jordi 2017 que atorga Omnium Cultural. L’acte de presentació, que es va fer a la Sala Romeu de la Biblioteca Joan Triadú, es va organitzar amb la col·laboració de la Llibreria Anglada de Vic i l’Editorial Proa, que ha publicat el llibre.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )