Ja tenim 1000 seguidors a Instagram!

El compte de la Biblioteca Joan Triadú a Instagram acaba d’assolir els 1000 seguidors.

Creat fa poc menys d’un any, a través d’Instagram es pot seguir el dia a dia de la Biblioteca.

Per això hi ha fotografies de les activitats que es van realitzant, de les visites escolars així com recomanacions de llibres, etc.

El compte d’Instagram de la Biblioteca Joan Triadú ha estat la incorporació més recent a una de les xarxes socials més populars a casa nostra. També ens trobareu a Facebook, Twitter, Google + i al Canal Biblioteca de Youtube i com sempre a la nostra pàgina web Bibliotecadevic.com. Tots aquests recursos us permetran estar informats de tota l’actualitat de la Biblioteca de Vic des de la vostra xarxa social habitual.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )