8 de març, dia de la dona treballadora

Durant el mes de març a la Biblioteca Joan Triadú podreu trobar l’Espai Dones i lluita feminista, una mostra documental sobre feminisme, igualtat de gènere i l’empoderament de les dones.

Aquesta és una iniciativa conjunta de les Biblioteques d’Osona amb la col·laboració de VicDones-SIAD Osona amb l’objectiu de visibilitzar les aportacions de les dones a la societat.

Guia de llibres sobre feminisme que formen part de l’exposició

I a més a més a la Biblioteca Virtual hi ha disponible l’especial Dia internacional de les dones, on hi trobareu recomanacions de llibres relacionats amb el feminisme i la igualtat de gènere, les activitats programades per les biblioteques per commemorar aquest dia, recursos interessants a internet i molt més.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )