Poesia del carrer… en imatges

Amb motiu del Dia mundial de la poesia, a la Biblioteca Joan Triadú hi va haver l’acte Poesia del carrer dedicat al Rap a càrrec de SOLO K.OS i Robert Jové. En aquest acte, a més a més d’una Introducció al Rap i una xerrada sobre El present i el futur de la poesia, també hi ha haver una sessió de Micro obert on els assistents van poder recitar les seves pròpies poesies. Un grup d’assistents del Centre de Normalització Lingüística van recitar la poesia que va seleccionar la Institució de les Lletres Catalanes per commemorar aquesta diada, La poesia de Marc Granell, en set idiomes diferents.

Més imatges de l’activitat a Poesia del carrer

I a més a més al Canal de Youtube de la Biblioteca Joan Triadú:

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )