Taller de poesia i teatre a càrrec de Montse Vilà

Us proposem un nou taller en el marc del programa BiblioLab. En aquesta ocasió relacionat amb el món de la poesia i la interpretació. Es tracta del Taller de poesia i teatre de la mà de Montse Vilà, de TeatrArt.

En dues sessions aprendrem a entendre, interpretar i gaudir de la poesia de manera lúdica a través d’exercicis de vocalització, dicció, expressió i interpretació.

Per a joves a partir de 16 anys i adults.

Places limitades.

Per inscripcions, podeu adreçar-vos a la Biblioteca en persona, per telèfon al 938833325 o per correu electrònic a b.vic.jt@diba.cat.

Dimarts 24 i dimecres 25 d’abril de 2018 a les 18:00 h a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Tallers i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )