La presentació del llibre L’hora quieta de M. Dolors Farrés… en imatges

El dijous 22 de març hi va haver la presentació del llibre L’hora quieta de M. Dolors Farrés, la versió integra i original de la novel·la El monestir de l’amor secret que l’autora va publicar l’any 2008 i que va quedar finalista al premi Sant Jordi 2007 i que, per presentar-se al premi, l’autora va decidir retallar.

L’acte del dijous va ser presentat per Pasqual Bernat i va comptar amb la col·laboració de tres rapsodes, Joan Bassets, Anna García i Laura López, que van llegir alguns fragments del llibre.

Més fotografies a l’àlbum: Presentació del llibre L’hora quieta

I a més a més, un vídeo resum de la presentació:

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )