Exposició: Construïm la nova Biblioteca de Vic

A partir del dia 20 d’abril de 2018 es podrà visitar al Col·legi d’Arquitectes d’Osona a Vic l’exposició Construïm la nova Biblioteca de Vic que permetrà conèixer com serà tant per dins com per fora la nova biblioteca que es construirà a la Ciutat de Vic.

Es podran consultar les idees arquitectòniques que van presentar-se a la primera fase de concurs, els quatre avantprojectes finalistes i el projecte guanyador amb tot detall i, per tant, el model de biblioteca que hi haurà en un futur proper a la Ciutat.

Anna Erra, alcadessa de Vic, inaugurarà l’exposició el divendres 20 d’abril de 2018 a les 19:00h. i es comptarà amb la presència de la regidora de Cultura Susagna Roura, la regidora d’Urbanisme Fabiana Palmero, Toni Casamor de BCQ Arquitectes, responsable del projecte guanyador, Marta Cano, gerent del Servei de Biblioteques de la Diputació de Barcelona i Miquel Sitjà, degà del Col·legi d’Arquitectes Delegació d’Osona (COAC).

Recordeu que podeu estar al dia del avenços de la construcció de la nova biblioteca a la web: Nova Biblioteca de Vic

Construïm la nova Biblioteca de Vic:

Fins el 7 de juliol de 2018.

Horari del Col·legi d’Arquitectes Delegació Osona:

• De dilluns a divendres de 9:00 h. a 16:00 h.
  • Dissabtes de 10:00h a 13:00h i de 17:00 h. a 20:00 h.

Acte inaugural:

Divendres 20 d’abril de 2018 a les 19:00 h. al Col·legi d’Arquitectes Delegació Osona (Plaça Bisbe Oliva, 2. Vic)

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Exposicions i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )