Exposició: Espai LGTBI

Amb motiu del Dia internacional contra la LGTBIfòbia que es commemora el dia 17 de maig, a les Biblioteques d’Osona podreu trobar, durant tot el mes, una mostra de documents relacionats amb la temàtica LGTBI. Es tracta d’una selecció de llibres molt transversal des de assajos sobre diversitat en l’orientació afectiva sexual i identitats de gènere a novel·les i pel·lícules que tracten el tema LGTBI.

Durant el mes de maig a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Exposicions i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )