Club del llibre: Rafel Nadal

El club del llibre porta a la comarca d’Osona Rafel Nadal que comentarà les seves obres amb els lectors osonencs.

Periodista i escriptor ha guanyat el Premi Josep Pla amb la novel·la Quan érem feliços (2012). També és autor de Quan en dèiem xampany, La maledicció dels Palmisano i La senyora Stendhal. Va ser director del Periódico de Catalunya de 2006 a 2010 i actualment treballa a La Vanguardia i col·labora en diversos mitjans audiovisuals a Catalunya.

Dijous, 10 de maig de 2018 a les 19:30 h. a la Sala La Canal de Tona

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, El Club del llibre i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )