WERLISA, 40 anys d’història vigatana… en imatges

El passat 3 de maig hi va haver, a la Biblioteca Joan Triadú, la inauguració de l’exposició WERLISA, 40 anys d’història vigatana amb una xerrada a càrrec de Jordi Godayol i Pau Rosique. Aquesta marca de màquines de fotografiar va tenir la fàbrica a Vic des dels anys 50 fins a finals dels 80 quan es van veure obligats a tancar a causa de la competència japonesa.

Aquesta mostra de càmeres fotogràfiques antigues es podrà veure a la Biblioteca Joan Triadú de Vic fins el dia 23 de juny de 2018.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )