Exposició: Caricatures minimalistes de Raul Segarra

Exposició Caricatures minimalistes de Raul Segarra

Raul Segarra mira de representar personatges coneguts d’arreu del mon a través d’un tipus de caricatura basada en el minimalisme i l’abstracció. En aquesta exposició, l’autor posa a prova l’habilitat interpretativa del visitant alhora de veure les mes de 30 caricatures.
Un dels trets que a volgut ressaltar l’artista en aquesta exposició és la representació il·lustrada de tres personatges rellevants de la comarca: Pilarin Bayés, Nandu Jubany i Anton Granero.

Data: Fins el 23/06/2018
Lloc: Espai Romeu – Biblioteca Joan Triadú

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Exposicions i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )