Presentació de llibre: Mama, sóc aquí de Ma. Dolors Beltran Boixadera

La Biblioteca Joan Triadú de Vic us convida a la presentació del llibre Mama, sóc aquí a càrrec de Ma. Dolors Beltran i Gilbert Sandoval, pares de l’Ernest que va morir amb catorze anys i que compartiran les seves vivències, que reflecteixen en aquest llibre.

El llibre és “una experiència d’amor i vida després de la partida del nostre fill Ernest. Un llibre d’esperança, de descoberta constant i d’amor infinit. Una experiència de vida que volem compartir, perquè l’amor és la força més gran.

Dimarts, 5 de juny de 2018 a les 19:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Presentacions de llibres i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )