Xerrada: Lectura, informació, creació, aprenentatge i innovació: Què imaginem per a la nova Biblioteca? A càrrec de Marta Cano

Dins del marc de l’exposició Construïm la nova Biblioteca de Vic, on es dóna a conèixer el projecte del nou equipament de la ciutat, el pròxim dimecres 6 de juny hi haurà la xerrada-col·loqui Lectura, informació, creació, aprenentatge i innovació: què imaginem per a la nova Biblioteca? a càrrec de Marta Cano, Gerent del Servei de Biblioteques de la Diputació de Barcelona.

L’exposició del projecte de la Nova Biblioteca de Vic es podrà visitar fins el dia 7 de juliol de 2018.

Xerrada-Col·loqui: Dimecres, 6 de juny de 2018 a les 19:00 h. a la Sala d’exposicións del COAC-Osona (Pl. Bisbe Oliva, 2 – Vic)

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Xerrades i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )