Exposició: WERLISA. 40 anys d’història vigatana

Fins el dia 23 de juny podreu visitar l’exposició WERLISA, 40 anys d’història vigatana, una exposició de màquines de fotografiar de la marca WERLISA que es va crear i fabricar per l’empresa Certex de Vic des de finals dels anys 50 fins l’any 1988 quan la dura competència japonesa els va obligar a tancar.

Més info: Història de les càmeres WERLISA

Amb motiu de la gran assistència de públic el dia de la inaguració es tornarà a fer la xerrada sobre la història de la fàbrica i les seves màquines de fotografiar a càrrec de Jordi Godayol i Pau Rosique, responsables d’aquesta col·lecció.

Xerrada WERLISA, 40 anys d’història vigatana a càrrec de Jordi Godayol i Pau Rosique. Divendres, 8 de juny de 2018 a les 19:00 h.

L’exposició es podrà visitar fins el 23 de juny de 2018 a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Exposicions i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )