Les biblioteques d’Osona recomanen…

A la Biblioteca virtual de la Xarxa de Biblioteques Municipals hi ha l’apartat Els bibliotecaris recomanen on es proposen llibres, discs i pel·lícules que es poden trobar a les biblioteques i que els professionals creuen destacables pel seu interès.

Durant el mes de juny de 2018 el personal de les biblioteques d’Osona ha proposat les següents recomanacions:

Podeu veure altres propostes a Els bibliotecaris recomanen

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )