Club de lectura: El expreso de Tokio de Seicho Matsumoto

Amb motiu del Festival Nits de Cinema Oriental, us proposem aquest club de lectura de l’autor japonès Seicho Matsumoto (1909-1992).

Es tracta de la novel·la El expreso de Tokio, escrita l’any 1957 i publicada per fascicles en una revista japonesa l’any 1958. Va tenir un èxit immediat i la reedició d’aquest llibre es va convertir en un dels best-sellers més importants de la postguerra al Japó. Matsumoto es considera un dels principals escriptors de novel·la negra al Japó.

Es tracta d’una novel·la trepidant i absorbent, amb una trama complexa i que incorpora elements de crítica política i social.

Club de lectura a càrrec de Robert Jové.

Les persones interessades en participar en aquest Club de lectura poden passar a recollir la novel·la a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Dimarts, 10 de juliol a les 19:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic (Espai Josep Romeu)

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )