La xerrada Lectura, informació, creació, aprenentatge i innovació: Què imaginem per a la nova Biblioteca? …en imatges

El passat 6 de juny de 2018, amb motiu de l’exposició sobre la nova Biblioteca que es construirà a Vic, hi va haver la xerrada Lectura, informació, creació, aprenentatge i innovació: Què imaginem per a la nova Biblioteca? a càrrec de Marta Cano, gerent del Servei de Biblioteques de la Diputació de Barcelona.

Durant l’explicació, es van anar desgranant els punts en els quals se basarà la construcció de nova Biblioteca de Vic i que el projecte guanyador del concurs que va convocar l’Ajuntament de Vic, ja recull.

L’exposició dels projectes presentats i del guanyador es pot visitar a la sala d’exposicions del COAC-Osona (Plaça Bisbe Oliba, 2 Vic) fins el dia 7 de juliol de 2018.

Podeu veure més imatges de la xerrada a: Conferència : Lectura, informació, creació, aprenentatge i innovació: què imaginem per a la nova biblioteca?

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )