BiblioLab edició 2017-2018

La Biblioteca Joan Triadú ha estat durant el curs 2017/2018, una de les participants en el projecte BiblioLAB i des del mes de setembre de 2017 i fins l’abril de 2018 hi ha hagut una sèrie d’activitats relacionades amb la tecnologia pensades per a diferents públics.

Aquest programa vol donar accés al coneixement mitjançant l’experimentació, fent ús de mètodes innovadors i creatius amb activitats que inclouen diferents àmbits del coneixement: tecnològic, artístic, científico-social i uns àmbits tradicionalment associats a les biblioteques, la lectura i l’escriptura.

A la Biblioteca Joan Triadú s’han fet els següents tallers:

A continuació podeu veure un resum de les activitats:

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )