Nou Club de lectura de novel·la negra

Des de la Biblioteca Joan Triadú de Vic us proposem un nou club de lectura dedicat a la Novel·la negra, un gènere amb molt d’èxit entre els nostres usuaris.

El club de lectura anirà a càrrec de Gemma Gil i Aris, antropòloga i historiadora i gran lectora d’aquest gènere i les trobades es faran el tercer dimecres de mes a les 19:00 h.

Per més informació, adreceu-vos al taulell de préstec de la Biblioteca o al correu electrònic: b.vic.jt@diba.cat

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura de novel·la negra i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )