Medalla d’or de la Ciutat de Vic al poeta Lluís Solà

El passat mes de febrer el Ple de l’Ajuntament de Vic va aprovar per unanimitat la concessió de la Medalla d’Or de la Ciutat de Vic al poeta, dramaturg i traductor vigatà Lluís Solà i Sala per ser un dels poetes amb més renom del país, per la seva estima per la ciutat, per Catalunya i per la llengua catalana i també per haver estat regidor de Cultura de l’Ajuntament de Vic.

Lluís Solà i Sala. Fotografia: Adrià Costa a http://www.osona.com

L’acte d’entrega de la més alta distinció de la Ciutat de Vic es farà el pròxim dijous, 19 de juliol de 2018 a les 20:00 h. a la Sala Joaquim Maydeu del Teatre Atlàntida de Vic.

Si hi voleu assistir és imprescindible reservar plaça trucant al 938862100 o enviant un correu electrònic a protocol@vic.cat

Per saber-ne més:

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )