Club de lectura Dones i literatura: Los besos en el pan

A la trobada del club de lectura del mes de setembre comentarem Los besos en el pan d’Almudena Grandes.

Amb aquesta novel·la escrita el 2015, l’autora fa un parèntesi en les seves novel·les històriques de la col·lecció Episodios de una guerra interminable per escriure una novel·la coral que gira entorn els habitants d’un barri de classe mitjana del centre de Madrid i com la crisi econòmica, financera i social afecta als seus habitants i els canvis que suposa a les seves vides.

Dijous, 6 de setembre de 2018 a les 18:30h.

Les sessions del club de lectura Dones i literatura són conduïdes per  Gemma Gil i Aris, historiadora i antropòloga.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura ja podeu recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura Dones i Literatura i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )