Nou servei de préstec de pel·lícules a l’eBiblio

Des d’aquest mes d’agost, el servei de préstec de llibres digitals eBiblio ha incorporat un catàleg de 2300 pel·lícules per poder visualitzar en línia. Concretament es tracta d’una selecció de pel·lícules, curtmetratges, concerts i documentals de la distribuïdora Filmin.

Els usuaris podran tenir en préstec 2 pel·lícules alhora com a màxim, amb un total de 8 préstecs per mes i es podran visualitzar durant 72 hores.

Per poder accedir a aquest catàleg de pel·lícules podeu fer la cerca directament al buscador del l’eBiblio o clicar a l’apartat Pel·lícules i podreu filtrar per diferents criteris (gènere, idioma, matèria, etc.). Un cop fet el préstec caldrà validar-se de nou amb el número de carnet de la biblioteca i el PIN per visualitzar la pel·lícula.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )