Club de lectura de novel·la negra: La substància del mal de Luca d’Andrea

Aquest mes de setembre iniciem un nou club de lectura dedicat a la novel·la policíaca i d’intriga.

A la primera trobada del Club de lectura de novel·la negra comentarem el llibre La substància del mal de Luca d’Andrea.

Les persones interessades a participar ja poden inscriure’s i passar a recollir el llibre per la Biblioteca.

Les sessions del Club de lectura de novel·la negra són conduïdes per Gemma Gil i Aris, antropòloga i historiadora.

Dimecres, 19 de setembre de 2018 a les 19:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura de novel·la negra i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Club de lectura de novel·la negra: La substància del mal de Luca d’Andrea

1. Glòria Sunyol i Costa ha dit:

M’interessa, ja passaré per la biblioteca a fer la inscripcció.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )