Presentació del llibre: Locura para el alma de Blanca Jovaní

La Biblioteca Joan Triadú de Vic us convida a la presentació del poemari de Blanca Jovaní Locura para el alma, un llibre de poemes d’estil lliure que reflexiona sobre el sentit de la vida i l’esperança.

Blanca Jovaní (Benicarló, 1977 –   ) va estudiar Educació Social  i té formació en creixement personal, orientació laboral i lideratge. Actualment és professora de ioga i meditació. També ha cursat diversos tallers d’escriptura a la Universitat Jaume I de Castelló de la Plana i a la Universitat Popular de Benicarló. Amb aquest poemari debuta en el món literari.

Dimecres, 14 de novembre de 2018 a les 19:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic (Espai Romeu).

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Presentacions de llibres i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )