Presentació de llibres: El còlera de 1854 a Vic segons el doctor Joaquim Salarich i Verdaguer i Josep Subirana i Vila (1808-1870) Farmacèutic i defensor de la llengua catalana

La Biblioteca Joan Triadú de Vic us convida a la presentació dels llibres:

El còlera de 1854 a Vic segons el doctor Joaquim Salarich i Verdaguer. Transcripció i notes: Ferran Sabaté i Casellas, Josep M. Calbet i Camarasa

Josep Subirana i Vila (1808-1870) Farmacèutic i defensor de la llengua catalana de Josep M. Calbet, Ferran Sabaté i Elisenda Sabaté.

Presentacions a càrrec del Dr. Josep Arimany, primer tinent d’Alcalde de Vic i regidor de Ciutat del coneixement i noves tecnologies, Promoció econòmica i Salut i del Dr. Miquel A. Ylla-Català ex-president de la Reial Acadèmia de Farmàcia de Catalunya.

Amb la presència dels autors Ferran Sabaté i Casellas, Josep M. Calbet i Camarasa i Elisenda Sabaté.

Dijous, 27 de setembre de 2018 a les 19:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic (Espai Romeu).

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Presentacions de llibres i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )