PRESENTACIÓ DE LLIBRE POSPOSADA!!

Comuniquem als nostres usuaris que s’ha posposat la presentació del llibre de poemes “Locura para el alma” de Blanca Jovaní. La nova data serà el dimecres 14 de novembre de 2018, a les 19:00 h, a la Biblioteca Joan Triadú (Espai Romeu).

La Biblioteca Joan Triadú de Vic us convida a la presentació del poemari de Blanca Jovaní Locura para el alma, un llibre de poemes d’estil lliure que reflexiona sobre el sentit de la vida i l’esperança.

Blanca Jovaní (Benicarló, 1977 –   ) va estudiar Educació Social  i té formació en creixement personal, orientació laboral i lideratge. Actualment és professora de ioga i meditació. També ha cursat diversos tallers d’escriptura a la Universitat Jaume I de Castelló de la Plana i a la Universitat Popular de Benicarló. Amb aquest poemari debuta en el món literari.

Dimecres, 14 de novembre de 2018 a les 19:00 h.

A la Biblioteca Joan Triadú de Vic (Espai Romeu)

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Presentacions de llibres i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )