Club de lectura de novel·la històrica: La flor del norte d’Espido Freire

A la tertúlia del mes d’octubre comentarem el llibre La flor del norte d’Espido Freire.

El llibre narra la història de la princesa Cristina de Noruega (1234-1262) que van casar amb l’infant Felip de Castella, germà del rei Alfons X el Savi. Sola i enyorada de la seva família i de la seva terra, va emmalaltir i tan sols quatre anys després d’emprendre el gran viatge des d’Oslo fins a Sevilla, va morir. El seu marit la va fer enterrar al claustre de la Colegiata de Covarrubias (Burgos).

Dimarts, 9 d’octubre de 2018 a les 18:30h.

Els interessats en participar en aquest club de lectura passeu a recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú.

Les sessions són conduïdes per  Gemma Gil i Aris, historiadora i antropòloga.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura de novel·la històrica i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )