Club de lectura en francès: Costa Brava d’Eric Neuhoff

A la propera tertúlia comentarem el llibre Costa Brava d’Eric Neuhoff.

Aquest llibre, a mig camí entre una novel·la i unes memòries de l’autor, és un diàleg entre el passat idealitzat de la Costa Brava dels anys 60 i 70, on el protagonista passava els estius de jove i el present desencisador, quan torna a Lloret de Mar l’any 2010 amb els seus fills per vendre la casa familiar.

Aquest llibre va rebre el premi Prix Cazes l’any 2017, un dels premis literaris més antics de la literatura francesa.

Dimecres, 3 d’octubre de 2018 a les 18:45 h. a la Biblioteca Joan Triadú.

Els interessats en participar en aquest club de lectura passeu a recollir el llibre a la Biblioteca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura en francès i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )