La 36ena edició de la Setmana del llibre en català comença a Barcelona

La Setmana del llibre en català celebra, del 7 al 16 de setembre la 36ena edició a l’Avinguda de la Catedral de Barcelona per mostrar la riquesa i la diversitat del sector de l’edició en català.

També es tracta de posar en contacte tots els agents del sector del llibre (llibreters, editors, escriptors, biblioteques… ) amb els lectors i ofereix una àmplia proposta d’activitats de tots tipus i pensada per a diferents públics (itineraris literaris, hores del conte, signatures, presentacions de llibre, tallers, concerts, lectures poètiques, etc.).

Podeu consultar les activitats programades a: Activitats

A més a més, des de l’any 1997 es concedeix el Premi Trajectòria a un professional del món de la cultura que hagi destacat per la seva tasca de divulgació cultural.

Enguany s’ha decidit premiar a Guillem Terribas (Salt, 1951-  ), ànima i gerent de la Llibreria 22 de Girona durant 36 anys, guardonat amb la Creu de Sant Jordi 2017 i autor dels llibres Demà serà un altre dia (2007) unes memòries, però on sobretot parla de llibres i cultura i Alegra’m la vida (2017) una reivindicació del cinema, una altra de les seves grans passions. S’ha concedit aquest premi a Guillem Terribas pel seu incansable activisme cultural, la seva llarga trajectòria com a llibreter de referència i la seva clara voluntat de promoció, difusió i defensa de la cultura catalana.

Per més informació consulteu: La Setmana

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )