Club de lectura Dones i literatura: Mirall trencat de Mercè Rodoreda

A la trobada del club de lectura del mes d’octubre comentarem el llibre Mirall trencat de Mercè Rodoreda.

La trama de la novel·la gira entorn dels Valldaura, una família burgesa de principis de segle XX de Barcelona i on destaquen especialment els personatges femenins, dotats d’una gran complexitat. Es tracta d’un clàssic de la literatura catalana publicat l’any 1974.

Dijous, 4 d’octubre de 2018 a les 18:30h.

Les sessions del club de lectura Dones i literatura són conduïdes per  Gemma Gil i Aris, historiadora i antropòloga.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura ja podeu recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura Dones i Literatura i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )