Comença la 30ena edició del Mercat de Música Viva de Vic

Del 12 al 16 de setembre de 2018 torna una nova edició del Mercat de Música Viva de Vic. Se celebra ja la 30ena edició d’aquest punt de trobada musical entre programadors, músics, públic en general, institucions i la indústria musical.

Enguany l’espectacle inaugural està dedicat a homenatjar les tres dècades del Mercat de Música Viva amb un espectacle coral amb la participació de diversos artistes que han actuat en altres edicions del festival.

Una novetat d’enguany és l’ampliació dels espectacles pensats per a tots els públics i programats en horari de matí o tarda, a causa de la bona acollida que han tingut en els darrers anys.

La programació de la 30ena edició del Mercat de Música Viva de Vic es caracteritza per una buscada diversitat de gèneres, estils i procedències de la setantena d’artistes i grups que hi participaran. Això sí, sempre conservant la doble ànima del Mercat: la de mediadors entre programadors i artistes facilitant la projecció i el negoci entre ells i la vessant de festival musical amb diverses presentacions de nous treballs d’artistes i grups ja consolidats amb l’objectiu que arribin al gran públic.

Podeu consultar la programació a l’enllaç: 30 ena ed. MMVV Vic

Llista Spotify del MMVV’18

A més a més durant els dies del Mercat podreu trobar una exposició de la música d’alguns dels grups i cantants que actuen en aquesta edició del Mercat i una mostra de cartells d’altres edicions.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )