Club de lectura de novel·la negra: El abominable hombre de Säffle de Maj Sjöwall i Per Wahlöö

A la trobada del mes d’octubre del Club de lectura de novel·la negra comentarem el llibre El abominable hombre de Säffle de Maj Sjöwal i Per Wahlöö.

Es tracta d’un dels deu llibres que formen part de la saga de l’inspector Martin Beck creada pels autors per ser, a més a més d’una novel·la d’intriga, un reflex de la societat sueca de finals dels anys 60 i principis dels 70, amb una dosi important de crítica social.

Les persones interessades a participar ja poden inscriure’s i passar a recollir el llibre per la Biblioteca.

Les sessions del Club de lectura de novel·la negra són conduïdes per Gemma Gil i Aris, antropòloga i historiadora.

Dimecres, 17 d’octubre de 2018 a les 19:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura de novel·la negra i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )